پیوند سرای نویسندگان، شاعران و هنرمندان سکولار دمکرات ایران

پیوند سرای نویسندگان، شاعران و هنرمندان سکولار دمکرات ایران

۱۳۹۳ شهریور ۱۳, پنجشنبه

واکنش تماشائی یار (ادبی؟) رهبر جمهوری اسلامی...، یادداشت فرج سرکوهی ـ فيس بووک

خبرگزاری فارس، که خود را وابسته به سپاه پاسداران معرفی می کند، روز سه شنبه 11 شهریور ماه، یادداشتی به قلم یکی از یاران (ادبی ؟) نزدیک رهبر جمهوری اسلامی منتشر کرد که بخش اصلی آن پاسخی است به نوشته اخیر من در فیس بوک با عنوان افتخار رهبر جمهوری اسلامی به آشنایی با اخوان

 و چند نوشته دیگر من در باره کیفیت ادبی شعرهای آقای علی خامنه ای، محفل شاعران بیت رهبری، جواب دندان شکن اخوان به آقای علی خامنه ای و برخورد او با اخوان، شعر هیچ و... یار نزدیک رهبر در یادداشت خبرگزاری فارس حتا یک پاراگراف از نوشته اخیر مرا در فیس بوک نقل می کند و...
وزارت ارشاد انتشار کتاب ها مرا ، و نه فقط مرا، ممنوع کرده است، رسانه های ایران اجازه نشر هیچ متنی به قلم من ندارند، در رسانه های دولتی و نیمه دولتی و رسانه های فرهنگی کاران امنیتی نام من جز برای دشنام دادن برده نمی شود و.. اما من لینک یادداشت بار نزدیک رهبر را در خبرگزاری فارس این جا می گذارم تا صدای آنان این جا نیز شنیده شود.
یادداشت خبرگزاری پارس با نقل یک پاراگراف از نوشته اخیر من در فیس بوک مرا به «تعریض و تمسخر» اقای خامنه ای متهم کرده و کوشیده است تا با نقل دست و پا شکسته جمله های من و با ترکیب این جمله ها با گفته های دیگران، از رهبر جمهوری اسلامی دفاع و حتا پاسخ دندان شکن اخوان به رهبر جمهوری اسلامی را، که من مستقیم از نوشته و گفته ثبت شده آقای خامنه ای نقل کرده ام، تکذیب می کند.
یادداشت خبرگزاری پارس درخور پاسخ نیست. تنها به یک نکته سوتفاهم زا اشاره می کنم. یادداشت به متنی از اخوان اشاره می کند و می نویسد «اخوان در این نامه که در مجلات روشنفکری همان ایام ،آدینه و دنیای سخن، که همین سرکوهی ها میگرداندندش به چاپ رسیده است از عاطفه عمیق و اسلامی رهبر انقلاب و دوستی خویش با ایشان یاد کرده است»
آن متن نه مقاله که یک مصاحبه است. در مجله دنیای سخن منتشر شد نه در ادینه. من سردبیر ادینه بودم و نقشی در مجله دنیای سخن نداشتم . محتوای مصاحبه ان نیست که یادداشت ادعا می کند.
یادداشت خبرگزاری فارس را اگر خواستید در لینک زیر می توان خواند:
من در چند متن که لینک برخی را این جا می گذارم، در باره کیفیت ادبی شعر اقای خامنه ای، دلایل اصرار او بر معرفی خود به عنوان شاعر و ادیب، تلفیق رهبری با توهم شاعری، شاعران بیت رهبری، برخورد ناانسانی اقای خامنه ای با مهدی اخوان ثالت و.. نوشته ام و مکرر نمی کنم. اگر نخوانده اید و بخواهید بخوانید، می توان این لینک ها را دید.
http://www.radiofarda.com/content/F7_Commentary_on_Khamenei_Meeting_with_Iranian_Artists/2093557.html

هیچ نظری موجود نیست: