پیوند سرای نویسندگان، شاعران و هنرمندان سکولار دمکرات ایران

پیوند سرای نویسندگان، شاعران و هنرمندان سکولار دمکرات ایران

۱۳۹۴ دی ۲۲, سه‌شنبه

ریحانه ظهیری* / مادر عروسک‌های پارچه‌ای


به تازگی مجموعه داستان کوتاهِ "مادر عروسک‌های پارچه‌ای"، نوشته نویسنده جوان ریحانه ظهیری چاپ و پخش شده است. این کتاب شامل 12 داستان کوتاه (مینی‎مال) به زبان فارسی است و آن را انتشارات اچ اند اس مِدیا، در ژانویه 2016  در لندن، چاپ و منتشر کرده است. 

ریحانه ظهیری در بارۀ کتاب "مادر عروسكهاى پارچهاى" می‎گوید:

"این کتاب مجموعهاى نه تنها زنانه، که كمى هم مادرانه است. و حال كه دوباره نگاهى به تك تك اين داستان ها مى‎اندازم متوجه مى‎شوم كه در اين داستانها اگر چيزى كم باشد مادرانههاى مادران است، مادرانى كه به هر دليلى توان مادرانگی براى كودكانشان نداشتند.

"مجموعه داستان‎های کوتاه "مادر عروسكهاى پارچهاى"، از نگاه به جهانى كه زن ايرانى در آن محصورِ سنن دست و پا گير است ، كمى فراتر رفته و مخاطب را همراه خود به جهان دیگر سو، جهان زنان خاورمیانه میبَرَد، که آنان نیز هریک به نوعی محصور در سرزمين كوچك خود هستند.

"و در پايان، اين كتاب تقديم مىشود به: مادران آینده و مادرانههایشان، باشد کـه تک به تک کودکان این جهان، سهمی از مادرانههاى مادرانشان داشته باشند."

قیمت چاپی 11 دلار و قیمت الکترونیکی 6 دلار است
براى خريد اين مجموعه مى توانيد به سايت نویسنده 

Www.reyhanehzahiri.com

و سایت ناشر، مراجعه کنید

برای خرید نسخه الکترونیک محافظت شده این کتاب در ایران مبلغ ۵٫۰۰۰ تومان به یک موسسه خیریه پرداخت و کپی فیش واریز را به ایمیل ناشر ارسال کنید. ketab@hands.media


*خانم ظهیری در سایت کانون فرهنگی چوک در صفحه خودش می نویسد:
"من، ریحانه ظهیری در سردترین و آخرین روزهایى که بهمن ماه شصت و هفت قصد کرده بود تا در بستر اسفند ماه بیارامد به دنیا آمدم. دانشجوی رشته جامعه‌شناسی هستم، الفبای داستان‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی را زیر نظر هادی مقدم دوست فیلمنامه‌نویس ، منتقد و کارگردان سینما فرا گرفتم و به واسطه راهنمایی اساتیدی همچون رضا گنجی و محمد رسول‌اف به نوشته‌هایم جهت داده شد....."

http://www.chouk.ir/safhe-vijeh-azae/4672-2013-08-31-03-59-30.html

برای آشنائی بیشتر با کارها و فعالیت های هنری و فرهنگی و بیوگرافی کامل ریحانه ظهیری به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.reyhanehzahiri.com/biography_farsi.html

هیچ نظری موجود نیست: