پیوند سرای نویسندگان، شاعران و هنرمندان سکولار دمکرات ایران

پیوند سرای نویسندگان، شاعران و هنرمندان سکولار دمکرات ایران

۱۳۹۴ دی ۳۰, چهارشنبه

ماهنامه جهان کتاب / شماره 10، به تاریخ دی ماه 1394 منتشر شد

جهان کتاب ماهنامه‎ای است با روش خبری، آموزشی و اطلاع رسانی که به مسئولیت طلیعه خادمان و زیر نظر مجید رهبانی و فرخ امیرفریار در تهران منتشر می شود.
جدیدترین شماره این نشریه در دی ماه 1394 منتشر شد. بخش "وقت شعر" در این ماهنامه که به سردبیری سایه اقتصادی‎نیا اداره می شود، به معرفی و شناساندن شعر و شاعران ایرانی اختصاص دارد. شماره پیشین جهان کتاب و همچنین شماره حاضر به «حیات شعر فارسی در ایالات متحدۀ امریکا» و مختص معرفی شاعران ایرانی ساکن آمریکا و درج اشعارشان است.

دهمین شماره، از سال بیستم جهان کتاب، در دی ماه 1394 منتشر شد.
جهان کتاب، ماهنامه‎ای است با روش خبری، آموزشی و اطلاع رسانی که به مسئولیت طلیعه خادمان و زیر نظر مجید رهبانی و فرخ امیرفریار در تهران منتشر می شود.

جدیدترین شماره این نشریه نیز، مانند گذشته سرشار از مطالب خواندنی و قابل تعمق به قلم یا ترجمه نویسندگان صاحب سبک و مشهوری است. در این شماره نویسندگانی چون پرویز دوائی، امین فقیری، نصرالله کسرائیان، معین الدین محرابی، پویه خوشخو، پرتو شریعتمداری، محبوبه شمشیرگرها، سیاوش فراهانی، عنایت سمیعی، سینا میرزائی، فرخ امیرفریار، رجبعلی مختارپور، زری نعیمی و سایه اقتصادی‎نیا در آن قلم زده‎اند.  

بخش "وقت شعر" که به سردبیری سایه اقتصادی‎نیا اداره می شود، به معرفی و شناساندن شعر و شاعران ایرانی اختصاص دارد. شماره پیشین جهان کتاب و همچنین شماره حاضر به «حیات شعر فارسی در ایالات متحدۀ امریکا» و معرفی شاعران ایرانی ساکن آمریکا و درج اشعارشان اختصاص دارد.

در شماره گذشته اشعار مجید نفیسی، علیرضا زرین، عباس صفاری، سهیلا صارمی و عادل جوان، معرفی شدند و در جدیدترین شماره، اشعار پرتو نوری‎علا، فریبا صدیقیم و شیدا محمدی معرفی و شناسانده شده اند.

پیوند سرا، توفیق روزافزون دست اندر کاران این نشریه را خواهان است.


هیچ نظری موجود نیست: